Księgi handlowe
Kompleksowe prowadzenie pełnej księgowości obejmuje, m.in.:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości
- prowadzenie rejestru zakupów i sprzedaży VAT
- wyliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy
- sporządzanie deklaracji podatkowych
- prowadzenie ewidencji i amortyzacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
- sporządzanie raportów dla GUS i NBP
- prowadzenie rozrachunków z kontrahentami
- sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego
- roczne rozliczenie podatku dochodowego
- reprezentowanie Klienta w postępowaniu administracyjnych przed ZUS
i Urzędem Skarbowym - raportowanie wg wymagań Klienta
- inne
W uzupełnieniu możliwe jest również:
- opracowanie polityki rachunkowości
- opracowanie i wdrożenie zakładowego planu kont
- sporządzanie raportów i zestawień według indywidualnych potrzeb
- obsługa przelewów bankowych
Dodatkowo otrzymują Państwo wsparcie w formie:
- konsultacji podatkowych w zakresie działalności gospodarczej
- bieżącego informowania nt. zmian w przepisach prawnych i podatkowych
Księga Przychodów i Rozchodów
Kompleksowe prowadzenie KPiR obejmuje:
- prowadzenie ewidencji w księdze przychodów i kosztów
- prowadzenie rejestru zakupów i sprzedaży VAT
- bieżąca reprezentacja przed urzędami (US i ZUS)
- obliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy osób fizycznych
- sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych
- prowadzenie ewidencji i amortyzacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
- roczne rozliczanie podatku dochodowego
W uzupełnieniu możliwe jest również:
- prowadzenie raportów i zestawień według indywidualnych potrzeb
- obsługa przelewów bankowych
Dodatkowo otrzymują Państwo wsparcie w formie:
- konsultacji podatkowych w zakresie działalności gospodarczej
- bieżącego informowania nt. zmian w przepisach prawnych i podatkowych