outsl

Księgi handlowe

Kompleksowe prowadzenie pełnej księgowości obejmuje, m.in.:

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości
  • prowadzenie rejestru zakupów i sprzedaży VAT
  • wyliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy
  • sporządzanie deklaracji podatkowych
  • prowadzenie ewidencji i amortyzacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
  • sporządzanie raportów dla GUS i NBP
  • prowadzenie rozrachunków z kontrahentami
  • sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego
  • roczne rozliczenie podatku dochodowego
  • reprezentowanie Klienta w postępowaniu administracyjnych przed ZUS
    i Urzędem Skarbowym
  • raportowanie wg wymagań Klienta
  • inne

W uzupełnieniu możliwe jest również:

  • opracowanie polityki rachunkowości
  • opracowanie i wdrożenie zakładowego planu kont
  • sporządzanie raportów i zestawień według indywidualnych potrzeb
  • obsługa przelewów bankowych

Dodatkowo otrzymują Państwo wsparcie w formie:

  • konsultacji podatkowych w zakresie działalności gospodarczej
  • bieżącego informowania nt. zmian w przepisach prawnych i podatkowych 

Księga Przychodów i Rozchodów

Kompleksowe prowadzenie KPiR obejmuje:

  • prowadzenie ewidencji w księdze przychodów i kosztów
  • prowadzenie rejestru zakupów i sprzedaży VAT
  • bieżąca reprezentacja przed urzędami (US i ZUS)
  • obliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy osób fizycznych
  • sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych
  • prowadzenie ewidencji i amortyzacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
  • roczne rozliczanie podatku dochodowego

W uzupełnieniu możliwe jest również:

  • prowadzenie raportów i zestawień według indywidualnych potrzeb
  • obsługa przelewów bankowych

Dodatkowo otrzymują Państwo wsparcie w formie:

  • konsultacji podatkowych w zakresie działalności gospodarczej
  • bieżącego informowania nt. zmian w przepisach prawnych i podatkowych